Купувам задни спирачни тръбопроводи за Уно МК2
Купувам задни спирачни тръбопроводи за Уно Мк2
Здравейте!
Уното ми е двувратка 1991 година 2-ра серия с барабаните отзад, но май с 1-ва серия са идентични в този компонент.
Нужда я се от задните спирачни тръбопроводи (тръбички), понеже стана един фал при смяната на пружините.
За връзки с мен тук или най-добре на телефон: 0887/007-228 или 0893/423-315.
ПОЗДРАВИ!!
Уното ми е двувратка 1991 година 2-ра серия с барабаните отзад, но май с 1-ва серия са идентични в този компонент.
Нужда я се от задните спирачни тръбопроводи (тръбички), понеже стана един фал при смяната на пружините.
За връзки с мен тук или най-добре на телефон: 0887/007-228 или 0893/423-315.
ПОЗДРАВИ!!
1990 Фиат Уно 1.0 i.e
Отиваш в магазин за руски автомобили, купуваш си дългата задна тръба, дето от спирачния цилиндър отива към задния мост, огъваш я да има извивките на старата тръба, пробваш дали накрайниците се завиват,ако на-отстраняваш ги с ножовката, зачистваш тръбата да няма някой стружка от рязането вътре, режеш и накрайниците на оригиналната тръба - 3-5 см. да е дълга, намираш две медни тръбички с по-голям диаметър и 2-3 см. дълги.
Отиваш при майстор с оксижен, на новата руска тръба нанизвате тръбичката с по-голям диаметър и слагате оригиналния накрайник, ако трябва леко сплескайте медната тръба, да се задържи накрайника, ако има някаква извивка, спазвайте я, запоявате я, чакате да истине малко, продухвате с компресора за проверка да не се е запушила при запояването и ако е о.к., бегом за монтаж, като внимавате да не огъвате около спойките да не са под напрежение и да се спукат. Така хем си с нова не изгнила тръба, хем и не е златна. Ако не, търсиш втора употреба, която ще е малко или много по изгнила или търсите нова.
Успех.
Отиваш при майстор с оксижен, на новата руска тръба нанизвате тръбичката с по-голям диаметър и слагате оригиналния накрайник, ако трябва леко сплескайте медната тръба, да се задържи накрайника, ако има някаква извивка, спазвайте я, запоявате я, чакате да истине малко, продухвате с компресора за проверка да не се е запушила при запояването и ако е о.к., бегом за монтаж, като внимавате да не огъвате около спойките да не са под напрежение и да се спукат. Така хем си с нова не изгнила тръба, хем и не е златна. Ако не, търсиш втора употреба, която ще е малко или много по изгнила или търсите нова.
Успех.
rokoko
1986. Фиат Уно 1.0 FIRE
1986. Фиат Уно 1.0 FIRE