За едно реставрирано Uno DS от 84-та...
- piston494
- Кара Uno 45
- Мнения: 8
- Регистриран на: 10 Авг 2009, 11:08
- Местоположение: София-Ловеч-Търново-Плевен
За едно реставрирано Uno DS от 84-та...
Колега, аз имам едно дизелово от '84-та твърдо съм против идеята да го сменям.chapat написа:Няма много мераклии за популяризирането на форума, ами всеки си сменя колицата нормално е.
Реставрирал съм го дори


Milen:
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
- piston494
- Кара Uno 45
- Мнения: 8
- Регистриран на: 10 Авг 2009, 11:08
- Местоположение: София-Ловеч-Търново-Плевен
Ами те май са най-вече на камерата на един осем клапанов огънчо, ама ще понаправя събота по светло и ще пусна - тя ми е един от любимците и си я карам често; часовниче е.
По тази причина мисля да възтановя и малко инфо във форума за ремонтите на това Уно, защото по него абсолютно всичко е сменено.
Май само километража не съм сменял за да се вижда на колко километра е
е то е на под 2000 след ремонтите де, ама.
По тази причина мисля да възтановя и малко инфо във форума за ремонтите на това Уно, защото по него абсолютно всичко е сменено.
Май само километража не съм сменял за да се вижда на колко километра е

Milen:
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
- piston494
- Кара Uno 45
- Мнения: 8
- Регистриран на: 10 Авг 2009, 11:08
- Местоположение: София-Ловеч-Търново-Плевен
историята
Значи това Уно, както аз го наричам Фичето, ме дотъркаля до форумите на Фиат в България. Благодарение на FIRE NG и разбира се не без неговото любезно съдействие.
Намерих таратайчицата в един двор на едно Плевенско село. Използваха я за кокошарник. След спор с мой приятел и караници с тогавашният собственик на колата я купих за 200 лева.
Колата запали почти безпроблемно (след обезвъздушаване).
Искам да подчертая, че я взех с ясната цел да я реставрирам - може би това е едно от първите Уно регистрирани в България - още Септември '84-та.
Та вкарах си белята. Първото и дълго пътуване беше до Несебър и обратно със стартова точка от София. До този момент бях сменил единствено алтернатора и стартера с чисто нови. Пътуването беше безпроблемно. Но малко по късно (няколко месеца) спря маслената помпа на автомобила. Тогава Веско ме довлече буквално на първата ми Фиатска среща - от там дойдоха и идеите да развиваме Уно форума.
Тогава се нахъсах да позакърпя количката. Беше зима и трябваше да правя основен ремонт на двигателя. Добре де това не ме разубеди. Така или иначе в къщи в банята имам вана. Това е златна възможност за основен ремонт и на банята. Така започнах.
Намерих таратайчицата в един двор на едно Плевенско село. Използваха я за кокошарник. След спор с мой приятел и караници с тогавашният собственик на колата я купих за 200 лева.
Колата запали почти безпроблемно (след обезвъздушаване).
Искам да подчертая, че я взех с ясната цел да я реставрирам - може би това е едно от първите Уно регистрирани в България - още Септември '84-та.
Та вкарах си белята. Първото и дълго пътуване беше до Несебър и обратно със стартова точка от София. До този момент бях сменил единствено алтернатора и стартера с чисто нови. Пътуването беше безпроблемно. Но малко по късно (няколко месеца) спря маслената помпа на автомобила. Тогава Веско ме довлече буквално на първата ми Фиатска среща - от там дойдоха и идеите да развиваме Уно форума.
Тогава се нахъсах да позакърпя количката. Беше зима и трябваше да правя основен ремонт на двигателя. Добре де това не ме разубеди. Така или иначе в къщи в банята имам вана. Това е златна възможност за основен ремонт и на банята. Така започнах.
Milen:
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;