За едно реставрирано Uno DS от 84-та...

Общ форум за всякакви теми и разсъждения.
Аватар
piston494
Кара Uno 45
Мнения: 8
Регистриран на: 10 Авг 2009, 11:08
Местоположение: София-Ловеч-Търново-Плевен
За едно реставрирано Uno DS от 84-та...

Мнение от piston494 »

chapat написа:Няма много мераклии за популяризирането на форума, ами всеки си сменя колицата нормално е.
Колега, аз имам едно дизелово от '84-та твърдо съм против идеята да го сменям.
Реставрирал съм го дори :? 8)
Milen:
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
Аватар
rokoko
Кара Uno 1.0 i.e
Мнения: 194
Регистриран на: 05 Мар 2008, 17:48
Местоположение: Каварна
уно

Мнение от rokoko »

Колега, я пусни малко снимки да го видим
rokoko
1986. Фиат Уно 1.0 FIRE
Аватар
piston494
Кара Uno 45
Мнения: 8
Регистриран на: 10 Авг 2009, 11:08
Местоположение: София-Ловеч-Търново-Плевен

Мнение от piston494 »

Ами те май са най-вече на камерата на един осем клапанов огънчо, ама ще понаправя събота по светло и ще пусна - тя ми е един от любимците и си я карам често; часовниче е.

По тази причина мисля да възтановя и малко инфо във форума за ремонтите на това Уно, защото по него абсолютно всичко е сменено.
Май само километража не съм сменял за да се вижда на колко километра е :lol: е то е на под 2000 след ремонтите де, ама.
Milen:
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;
Аватар
piston494
Кара Uno 45
Мнения: 8
Регистриран на: 10 Авг 2009, 11:08
Местоположение: София-Ловеч-Търново-Плевен
историята

Мнение от piston494 »

Значи това Уно, както аз го наричам Фичето, ме дотъркаля до форумите на Фиат в България. Благодарение на FIRE NG и разбира се не без неговото любезно съдействие.

Намерих таратайчицата в един двор на едно Плевенско село. Използваха я за кокошарник. След спор с мой приятел и караници с тогавашният собственик на колата я купих за 200 лева.
Колата запали почти безпроблемно (след обезвъздушаване).
Искам да подчертая, че я взех с ясната цел да я реставрирам - може би това е едно от първите Уно регистрирани в България - още Септември '84-та.

Та вкарах си белята. Първото и дълго пътуване беше до Несебър и обратно със стартова точка от София. До този момент бях сменил единствено алтернатора и стартера с чисто нови. Пътуването беше безпроблемно. Но малко по късно (няколко месеца) спря маслената помпа на автомобила. Тогава Веско ме довлече буквално на първата ми Фиатска среща - от там дойдоха и идеите да развиваме Уно форума.

Тогава се нахъсах да позакърпя количката. Беше зима и трябваше да правя основен ремонт на двигателя. Добре де това не ме разубеди. Така или иначе в къщи в банята имам вана. Това е златна възможност за основен ремонт и на банята. Така започнах.
Milen:
Fiat Uno DS;
Fiat Ritmo turbo DS(138A);
Fiat Punto I;
Fiat Ulysse;

Публикувай отговор