Хайде да си покажем Uno-тата!

Галерия със снимки, графики, брошури и.т.н. на Fiat Uno.
Публикувай отговор
Аватар
fluid_88
Кара Uno turbo i.e
Мнения: 131
Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от fluid_88 »

rokoko написа:Аз никога няма да си взема парите от проекта, както и ти и другите фенове, из града ни има между 5 и 10 Унота в движение, но щом собственици на Уно се обръщат да гледат :lol: - това е наградата =D>

Благодаря за съветите за жилата на ръчната спирачка, при първа възможност ще ги оправя, но трябва и канал, а аз нямам и ползвам гаража на приятел...сега се рових из полските сайтове и
:arrow: http://media.snimka.bg/8506/023267940.jpg?r=0]по паднах на това.

Така ли се монтира апарата на Уно? При мен не бяха така, http://media.snimka.bg/8506/023267935.jpg?r=0 а в Епера са така.

Ето и цялата тема http://www.fiatuno.pl/index.php?idg=868 тема

По принцип Уното е за жена ми и затова е с такъв двигател, за мене си имам Рено Меган 115 к.с за бързо каране
http://rokoko2.snimka.bg/tuning/reno-megane.440385

и камион 1.7 за работа.
http://rokoko2.snimka.bg/tuning/reno19.439773

И кога хващат тези дискове отзад :roll: гледам, че едва едва са захапвали и още са ръждиви, педала е мек...а всеки казва, че трябва да коват :roll:
Правилното положение е, както на снимката със сините апарати това е десен апарат и на него се хваща дългото жило то заобикаля пружината и амортисьора точно там е и бронята единия край на бронята е на апарата, а другия край като заобиколи пружината и амортисьора на планката, която ти е от дясно след това минава през колелото и на ръчната. По същия начин и от лявата страна, бронята пак на апарата и другия край до планката на моста от ляво и късото жило за колелото се хваща там си има място със щифт!

Апаратите прегледа ли ги преди да ги сложиш? Дали работят нормално?
И чак да коват не е :roll: виж дали ти работи и кантарчето на моста съотношение предни задни трябва да е 70 за предните 30 за задните, иначе тръгва задницата!

П.П.: Иначе и мойта фиатка е на жената и на нейно име, аз имам две други Рена - Еспейс 2000 г. и Рено 19 1.8 16V, както и Уаз 4.0 турбо и едно Трабантче, дето ми е подарък от дядо ми :mrgreen:
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Аватар
white_shark
Кара Uno 55
Мнения: 36
Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
Местоположение: Бургас

Мнение от white_shark »

Няма ли развитие по вашите фИАТчета :) :?: :!:
Моето е вече с предна броня от МК2 Турбо, боядисах си спирачките жълти, че бяха разноцветни :lol:, обух му нови гуми 165/80/13 да дъня из преспите...малко опират тук-таме, ама изглежда по-добре :oops:...нов антифриз ще му налея тия дни и вече чакам студовете и снеговете да го тествам. Това ще ми е първата зима с лична кола с предно и съм със смесени чувства :roll: ...дано не ми е скучно по завоите :mrgreen:

Тук малко се заиграх с макетния нож и си изработих лепенка с която скрих дупките от оригиналната табелка:

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos- ... 3646_n.jpg

М/у другото тая кола има нереално парно. Паля я и след има няма 1 км. вече духа топло =D> \:D/
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Аватар
fluid_88
Кара Uno turbo i.e
Мнения: 131
Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от fluid_88 »

Старата предна броня, ако е от мк1 турбо я купувам.
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'
Аватар
white_shark
Кара Uno 55
Мнения: 36
Регистриран на: 22 Яну 2011, 14:50
Местоположение: Бургас

Мнение от white_shark »

Нормална натрошена броня си е...аз затова я и смених :)
1988 Fiat Uno
Fiat Tipo DGT
Car of The Year 1989!
Аватар
fluid_88
Кара Uno turbo i.e
Мнения: 131
Регистриран на: 17 Фев 2010, 19:03
Местоположение: Варна
Обратна връзка:

Мнение от fluid_88 »

Ок, ще се радвам ако някой от вас в форума види някъде предна броня от Уно турбо да ми сигнализира. :)
Fiat Uno 1.3 turbo i.e
Renault 19 1.8 16v
Uaz 4.0
Renault Espace 99'
Trabant 601 68'

Публикувай отговор