Унo Mк1: Рейка - луфт или втулки?
Публикувано на: 13 Окт 2011, 14:44
Пичове големи ядове имам с тая пуста рейка.
Като взех колата имаше чукане при движение по павета и разбити улици. Всичко беше и още си е здраво проблема се оказа във втулките на гребена на рейката. Не ми се занимаваше да се въргалям пред нас, а и не съм се занимавал с рейки и я оставих в сервиз да я направят...първото ми оставяне на кола в сервиз м/у другото
Взех си я със сменени втулки+реглаж. Вътрешните накрайници били здрави и де факто само 2-те пластмаси са сменили, гресирали са я и толкова. Минаха се 2 месеца без никакви ядове и от 2-3 дена дочувам пак притропване. По-слабо от преди, но го има. При клатене на волана ляво-дясно се забелязва как прътите на вътр. накрайници излизащи от маншона имат някакъв минимален луфт нагоре надолу. С ръка не успявам да ги размърдам - само при мърдане на волана. Като сложа ръка на гумата и заклатя отново волана се усеща причукването по самата джанта с гумата.
Старата ми кола е с кормилна кутия и там работите ги чувам е ясна ама за тук ми трябва съвет,защото не съм пипал рейка досега.
Въпросът е: попаднал съм на някакви менташки втулки и са се смляли или просто говорим за луфт в гребена и оттам се получава това похлопване и мърдане на накрайниците??? Малко ми е нереално за 2 месеца да се износят при положение, че и пътищата в Бургас са читави. Четох в книгата и ми стана ясно, че няма винт за реглаж, ами капак и метални пластини под него. Общо взето нищо сложно,но искам да се допитам преди да взема инициативата в свои ръце.
Някой друг минал по тоя път?
Като взех колата имаше чукане при движение по павета и разбити улици. Всичко беше и още си е здраво проблема се оказа във втулките на гребена на рейката. Не ми се занимаваше да се въргалям пред нас, а и не съм се занимавал с рейки и я оставих в сервиз да я направят...първото ми оставяне на кола в сервиз м/у другото

Старата ми кола е с кормилна кутия и там работите ги чувам е ясна ама за тук ми трябва съвет,защото не съм пипал рейка досега.
Въпросът е: попаднал съм на някакви менташки втулки и са се смляли или просто говорим за луфт в гребена и оттам се получава това похлопване и мърдане на накрайниците??? Малко ми е нереално за 2 месеца да се износят при положение, че и пътищата в Бургас са читави. Четох в книгата и ми стана ясно, че няма винт за реглаж, ами капак и метални пластини под него. Общо взето нищо сложно,но искам да се допитам преди да взема инициативата в свои ръце.
Някой друг минал по тоя път?