|
|
Страница 2 от 4
|
Изчезнаха ми токовете на Уното 1.3D, 84 г. |
Автор |
Съобщение |
Регистриран на: 05 Мар 2008
Мнения: 194
Местожителство: Каварна
|
|
|
стартера върти ли или не може да захапе? Пак ли загуби тоци, като предния път? Да не би проблема да е нещо в помпата, че ти си дизел, я да и пада горивото и да въртиш, но да не пали, мръсни филтри или нафта, като се утаи мръсотията и пали, с малко нафта в резервоара и помпата смуче боклуци? На помпата има електронен жигльор, като падне напрежението на акумулатора и спира притока на гориво, нещо той да не работи? Оранжев кабел, излизащ от контактния ключ-влизащ в релето на подгряващите свещи и излизащ от релето и отива в клапана на помпата -замери, дори и с пробна лампа, дали отваря този клапан. Подгряващите свещи как са, дали всички работят?
И все си мисля за контактния ключ, нещо да не работи там, както трябва. 10 пъти да е добре, на 11-тия да не пуска ток до релето или клапана и има да си въртиш...Поразгледай тези неща и ако не пак ще умуваме. Да знаеш, че не съм се занимавал с уно дизел и това е само от книгата за уно и мои предположения и дано да съм помогнал. Поздрави. _________________ rokoko |
|
Съб Мар 13, 2010 15:18 pm |
|
|
Регистриран на: 20 Ное 2009
Мнения: 18
Местожителство: София
|
|
|
3дравей, искам да те попитам в коя рубрика да попитам къде в София има качествен дизелов майстор да мога да закарам тая барака и да я направят, че ми писна вече от нея. _________________ 1984 Fiat Uno 1.3D |
|
Нед Мар 14, 2010 18:38 pm |
|
|
Регистриран на: 05 Мар 2008
Мнения: 194
Местожителство: Каварна
|
аа |
|
ами не съм от София и не мога да помогна, поразпитай приятели с дизели или тук, във форума някой колега от София да помага. Поздрави. _________________ rokoko |
|
Пон Мар 15, 2010 9:12 am |
|
|
Регистриран на: 20 Ное 2009
Мнения: 18
Местожителство: София
|
|
|
таратайката ми неще да запали отново и не знам какво и стана направо се побърках, дърпа токовете на акумулатора като ламя, слагам ключа въртя малко да опитам да запали, не иска да отлепи въобще, след това меря акумулатора и той е паднал на 11 волта от какво ли може да е станало това при положение, че не е каран а това го направи изведнъж...... _________________ 1984 Fiat Uno 1.3D |
|
Вто Мар 16, 2010 18:31 pm |
|
|
Регистриран на: 05 Мар 2008
Мнения: 194
Местожителство: Каварна
|
|
|
пробвай с друг акумулатор, явно този се скапва и като запали - дали зарежда динамото по книга при +20 градуса на въздуха динамото дава 14.0-14.3 волта ток; Сега е около 0 градуса навън, тока трябва да е около 14.5-14.8 волта. Ако не зарежда - на ел. майстор или сваляй динамото и обслужвай - смяна четки, лагер или втулки, смазвай с грес
и смяна на регулатора на напрежението-той е на задната страна на корпуса на динамото и може и само него да свалиш и да смениш. А може и слаба маса да имаш някъде, клемите добре ли са почистени, стегнати...но волтажа щом е паднал-проба със зареден акумулатор. _________________ rokoko |
|
Сря Мар 17, 2010 12:09 pm |
|
|
|
|
Страница 2 от 4
|
|
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети
|
|
|