Страница 1 от 2
Задни дискови спирачки на Уно 1.0 Fire от Уно турбо
Публикувано на: 25 Апр 2009, 13:25
от rokoko
Здравейте, Уното ми е 1.0 Fire, ама ще му слагам заден мост с дискове от уно турбо. Купих такъв от колега от форума и реших да го ревизирам, преди да го монтирам на колата. Извадих апаратите, но не мога да махна зегерката, дето държи паяка в спирачния цилиндър, а и не съм го напъвал много, защото нямам ремонтен комплект гумички и пръстени.
Кой може да помогне с намирането на такъв комплект гумички - нови, да казва и ценичка. Който е разглобявал такива апарати, да казва и чалъма

или откъде да си купя зегер - клещи за свиване с рамо под 90 градуса, като рамото след ъгъла да е дълго 45-50 мм. Също и проблем са и жилата за ръчната спирачка, даже и с поръчка пак не можаха да ми ги доставят. Моста е от уно мк1 - 1986 година някъде.
Помагайте

.
Поздрави
Публикувано на: 25 Апр 2009, 18:06
от anto
защо искаш да ги отваряш, текат ли? най добре занеси апаратите на сервиз, там имат спец. инструменти, ще ги отворят и ще видят на какво дередже са. могат и ремонтен комплект да ти намерят, щото ако тръгнеш да купуваш инструменти, ще хвърлиш пари и пак не се знае дали ще ги оправиш, а за спирачките не трябва компромиси, иначе ще стане готино със задни дискове. успех в начинанието.
Публикувано на: 25 Апр 2009, 21:19
от bavareca78
определено става много яко!!! аз също карам 1000 фаер и му сложих мост от турбо спира адски готино. моят го сложих взех да го ревизирам и нямам никакви проблеми!!!
якото в случая е, че предните дискове от 1000 фаер и задните от турбо са напълно еднакви.
Колега успех с начинанието, но един съвет не разглобявяй, докато не ти се наложи излишни главоболия.
поздрави.
спирачки
Публикувано на: 25 Апр 2009, 21:26
от rokoko
Ми не знам, дали текат, щото колата е седяла - дисковете бяха ръждясали, но пък в цилиндрите имаше спирачно масло. Проблема е, че искам да оправя ръчната, а палците, където се хващат жилата се движат много трудно. Уплътненията са здрави, само прахозащитните маншони са скъсани или липсват. А в нашия град няма такъв сервиз или майстор, дето ще се чопли с тях 2 дена и ще вземе пари, като за нови. Купувам инструмент, свършвам си работата, не плащам на майстор и инструмента ми остава - те парите са в него.
Все пак благодаря за мнението и напътствията. Поздрави.
мост
Публикувано на: 25 Апр 2009, 23:03
от rokoko
А как е ръчната? Там някакви проблеми? Поздрави.