Публикувано на: 11 Фев 2010, 09:49
Може да си смениш сам ремъка, ако имаш технически познания и не те е страх.
1. Докарваш буталото на 1 цилиндър на горна мъртва точка(ГМТ)
белега най-лесно се хваща от скоростната кутия, има гумена тапа, махаш я и въртиш коляновия вал докато съвпаднат белезите.
обърни внимание назъбеното колело на разпределителния вал в какво положение е, ако трябва си го бележи
2. Развиваш обтяжната ролка
3. Развиваш болтчетата на шайбата на коляновия вал
4. Сваляш шайбата
5. Изхлузваш ремъка
Сглобяване в обратна последователност. След като сложиш ремъка, няколко оборота на ръка за проверка на белезите.
Това е общо взето,успех.
П.С.: виж в полезни връзки, сайтове и ръководства имам подобна тема със снимки.
1. Докарваш буталото на 1 цилиндър на горна мъртва точка(ГМТ)
белега най-лесно се хваща от скоростната кутия, има гумена тапа, махаш я и въртиш коляновия вал докато съвпаднат белезите.
обърни внимание назъбеното колело на разпределителния вал в какво положение е, ако трябва си го бележи
2. Развиваш обтяжната ролка
3. Развиваш болтчетата на шайбата на коляновия вал
4. Сваляш шайбата
5. Изхлузваш ремъка
Сглобяване в обратна последователност. След като сложиш ремъка, няколко оборота на ръка за проверка на белезите.
Това е общо взето,успех.
П.С.: виж в полезни връзки, сайтове и ръководства имам подобна тема със снимки.