Страница 2 от 3
Публикувано на: 22 Мар 2009, 18:00
от FIRE NG
GT_power написа:
1. Ами колега, какво да ти кажа ... То по улиците вече почти няма Уно-та в движение....
2. Така че общо взето мисля че тези уно турбота са хубава играчка като за свободното време и то горе-долу на цената на един по-скъп гсм, но определено не бих искал да ми е основна кола и да разчитам ежедневно на нея.
3. Може някой път и някаква турбо среща за обмяна на опит да организираме
Поздрави!
1. Във някои дни виждам учудващо

много Uno-та, даже знам един квартал, където са през две преки образно казано...
2. Напълно съм съгласен, едно хубаво Uno t.i.e Racing за Събота/Неделя би било супер забавление
3. Идеята е много добра

Публикувано на: 22 Апр 2009, 21:23
от GT_power
Ехооо ...

Форума нещо позамря ... особено след смяната на интернет адреса, за която благодаря на колегата, че ме уведоми по Email, защото реших че нещо тотално се е объркало и форума е изчезнал съвсем ...
По повод Уно турботата - онзи ден видях едно черно много запазено и в автентичен вид, близо до Арена-Запад

Кой колега ще си признае, че е негово

Публикувано на: 22 Апр 2009, 21:49
от uno stz
GT_power написа:
По повод Уно турботата - онзи ден видях едно черно много запазено и в автентичен вид, близо до Арена-Запад

Кой колега ще си признае, че е негово

Не съм срещал черно Уно Турбо из форумите (ако не ме лъже паметта)

.Иначе се сещам за 3-4 черни такива разглобени

Едното е моето резервното, другото колегата Сами Станоев му купи броните , другите също се разпродадоха на части.Сега се сетих за още едно от Стара Загора, но не знам какво се случи с него
Публикувано на: 22 Апр 2009, 21:54
от GT_power
Е, може просто собственикът да не ползва авто форумите ... Иначе Уно-то беше много запазено за годините си, с добра стойка, оригиналните си `13ки джанти abarth и всичките му там емблеми. Явно човекът си го поддържа ...
Публикувано на: 22 Апр 2009, 23:12
от uno stz
Ами не всеки има възможност да се занимава с форуми. От думите ти разбирам че човека е маняк - ако мога така да се изразя.
Щом е успял да го съхрани или реставрира в оригиналния му вид. Аз също бях изненадан миналата година от едно старазагорско Уно МК1. Не знам с какъв двигател е беше с 4 врати - на външен вид изглеждаше като чисто ново

Предполагам беше реставрирано и си личеше че с мерак е правено. Бързах за работа и нямах време да го оглеждам.