Публикувано на: 01 Май 2011, 19:11
Правилното положение е, както на снимката със сините апарати това е десен апарат и на него се хваща дългото жило то заобикаля пружината и амортисьора точно там е и бронята единия край на бронята е на апарата, а другия край като заобиколи пружината и амортисьора на планката, която ти е от дясно след това минава през колелото и на ръчната. По същия начин и от лявата страна, бронята пак на апарата и другия край до планката на моста от ляво и късото жило за колелото се хваща там си има място със щифт!rokoko написа:Аз никога няма да си взема парите от проекта, както и ти и другите фенове, из града ни има между 5 и 10 Унота в движение, но щом собственици на Уно се обръщат да гледат- това е наградата
Благодаря за съветите за жилата на ръчната спирачка, при първа възможност ще ги оправя, но трябва и канал, а аз нямам и ползвам гаража на приятел...сега се рових из полските сайтове и
http://media.snimka.bg/8506/023267940.jpg?r=0]по паднах на това.
Така ли се монтира апарата на Уно? При мен не бяха така, http://media.snimka.bg/8506/023267935.jpg?r=0 а в Епера са така.
Ето и цялата тема http://www.fiatuno.pl/index.php?idg=868 тема
По принцип Уното е за жена ми и затова е с такъв двигател, за мене си имам Рено Меган 115 к.с за бързо каране
http://rokoko2.snimka.bg/tuning/reno-megane.440385
и камион 1.7 за работа.
http://rokoko2.snimka.bg/tuning/reno19.439773
И кога хващат тези дискове отзадгледам, че едва едва са захапвали и още са ръждиви, педала е мек...а всеки казва, че трябва да коват
Апаратите прегледа ли ги преди да ги сложиш? Дали работят нормално?
И чак да коват не е

П.П.: Иначе и мойта фиатка е на жената и на нейно име, аз имам две други Рена - Еспейс 2000 г. и Рено 19 1.8 16V, както и Уаз 4.0 турбо и едно Трабантче, дето ми е подарък от дядо ми
