Страница 3 от 4

Публикувано на: 24 Окт 2010, 21:55
от rokoko
аз затова и приемам критики, защото не мога да разбера какъв е мотора точно :oops:, по принцип реда на стягане на главата при 900 кубика и при 1.1 и 1.2 е един и същ, ако си забелязал, а силата на стягане на разпределителния вал съм дал и за fire мотора и за 1.1 и 1.3 :roll: ако и това не помогне...какъв е този мотор :roll:

Публикувано на: 25 Окт 2010, 07:18
от oz_aslanlar
Оп, извинявам се. Колега, rokoko е качил инфо за 1.0 FIRE. Извинявам се за предния пост :)

Публикувано на: 25 Окт 2010, 20:03
от anto
Колегата, rokoko е дал подробна информация под формата на снимки.
За зацепването на ангренажа ще хванеш белега от маховика. На скоростната кутия отгоре има една правоъгълна гумена тапа.
Махаш я и ще видиш стрелка която трябва да съвпадне с белега на маховика. Тогава буталото на 1 цилиндър е в ГМТ.
Изображение

Белега за разпределителния вал е този.
Изображение

Публикувано на: 25 Окт 2010, 20:27
от divaneto999
ДА тук много ясно и просто
ЗА разпределителния вал разбрах къде е белега
Но на коляновия вал белега на шайбата срещу какво трябва да застане ?
Или белега се гледа на маховика а шайбата не ме интересува ?

Публикувано на: 27 Окт 2010, 19:22
от oz_aslanlar
Гледай белега на маховика.